Pagini

marți, 11 decembrie 2012

Apocalipsa...


Da, apocalipsa pe 21 dec 2012, ora 12.38 sau 13.38, nici nu mai stiu exact... :)))... psihoza, manipulare la nivel global al maselor, adevarata paranoia!!!... Da... Chiar citeam un banc bun pe tema asta ieri: Daca nu o sa vina sfarsitul lumii pe 21 dec, anul viitor in septembrie se vor naste o gramada de copii... :)))... Adevarat... :)))... Si totusi, nu stiu ce sa cred in legatura cu acea zi. Sfarsitul lumii in sensul de care e vorba, sa dispara viata de pa pamant, sant sigur ca nu va fi, in rest, nu pot sa ma pronunt... Se vorbesc multe, sant multe presupuneri, printre care, am auzit si eu de cateva: calendarul mayas se termina la data aia (what the fuck legatura avem noi cu civilizatia disparuta a mayasilor? ), se presupune ca se opreste timpul la data respectiva (uaauuu, ce fain, vom fi vesnici... :)))   ), exista o planeta in sistemul solar, Nubiru, sau ceva de genul, numita si planeta X, care se zice ca ar avea o orbita foarte alungita iar la data respectiva, s-ar intersecta cu Pamantul (in mod normal, ar trebui sa se si vada deja cu ochiul liber, nu? ), se inverseaza polii magnetici ai pamantului, cu consecinte grave la nivel planetar, dezastre, uragane, miscari masive de teren, etc, etc; ar mai fi faza ca la acea data, am intra in centura fotonica a galaxiei, zona de lumina, care va tine 2.000 de ani, iar noi am fost intr-o zona de intuneric timp de 10.000 de ani, iar odata cu intrarea in acea zona, ar fi 3 zile de intuneric total, s-ar intra in dimensiunea a patra si ar supravietui doar oamenii care au un anumit nivel de constienta, supravietuitorii se vor umple de lumina, efectiv vor lumina, uaauu (dar ce se va intampla cu animale si cu plantele, care nu sant deloc constiente?...) ... Cam despre astea imi aduc aminte... Ajunge, cat sa imi umple capul cu tot felul de chestii... De ce se fac chestiile astea oare? Peste tot, numai despre asta auzi, la tv, pe internet, ziare si toate celelalte surse media... Cineva sigur face o gramada de bani din asta... Nu stiu ce sa cred... Nici nu imi formez nicio parere, nu ma intereseaza ce va fi. Daca vom disparea, inseamna ca se intampla cu un rost, poate s-a saturat Creatorul Dzeu de ce am facut cu Pamantul asta, casa noastra, sursa noastra de viata, tot, iar noi, oamenii, ne-am batut joc de el si ne batem in continuare, fara sa fim constienti de urmari... Poate fi ceasul al 12-lea si noi continuam sa traim fara sa ne oprim putin si sa meditam ce este asta!!!

Un comentariu:

  1. Apocalipsa" : Se traduce , sfîrșitul vremurilor bune și începutul celor noi (rele) dar nu există sfîrșitul lumii atunci chiar ă animalelor cînd va veni.????

    RăspundețiȘtergere