Pagini

marți, 11 decembrie 2012

Dumnezeu este... Constiinta!...


Interesante chestii se intampla in viata omului cand ajunge sa fie constient. Ce inseamna de fapt Dumnezeu? Exact, nu stie nimeni... Cei mai multi oameni, cei inconstienti, se inchina la ceva din afara pentru a-i ajuta in diverse lucruri si pentru a-i indruma in viata... Frica de moarte e cea mai mare frica a omului si de acolo pleaca toate celelalte frici. Stau si ma gandesc adanc in mine si zic, ca om inconstient, ca nu se poate asa ceva ca acuma sa exist si maine sa nu mai fiu, imposibil, trebuie sa fie ceva, nu ma pot duce numai asa in neant,... asta e frica de moarte... iar cativa oameni mai rasariti si-au dat seama ca pot profita de pe urma acestei frici si au inventat religiile si popii care sa fie intermediarii intre noi si Dumnezeu iar daca faci cum zice popa ajungi in rai si daca nu faci cum zice popa ajungi in iad. Iti dai seama? O eternitate sa stai in flacarile iadului, brrrrr... :))).... Dar exista niste chestii interesante in biblie pe care ei le interpreteaza in alt mod decat sant ele cu adevarat. De exemplu, biblia zice: Dumnezeu este creatorul a tot si a toate si se afla inerent in tot si in toate! Prin urmare, el se afla si in noi, oamenii, animalele, plantele, in tot ce exista... el e prezent in noi prin sufletul nostru, prin constiinta noastra iar noi am avea puteri nelimitate daca am asculta de cuvantul lui, adica daca ne-am asculta sufletul... eu chiar ca am si reusit sa experimentez unele lucruri la care efectiv nu pot sa gasesc alta explicatie decat ca exista Dumnezeu, Constiinta universala, whatever, intr-o armonie universala perfecta iar noi santem parte din aceasta armonie iar daca imi ascult sufletul, intru in acest joc al armoniei si astfel, pe acest drum, ” everything is perfect” vorba lui Ghislaine, aici nu exista moarte, nu exista boli, nu exista accidente, nici macar cele provocate de altii, exista doar clipa prezenta. Trecutul e doar amintiri, conflicte, boli iar viitorul e doar visuri, planuri, fantezii...  dar am si cateva exemple concrete: ... to be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu